Kvaliteetne konditsioneeri täitmine tähendab seda, et:
- Tööd teostame automaatse kaasaegse ja kvaliteetse seadmega.
- Täitmise hind sisaldab külmaainet
- Kvaliteetne õli, mida lastakse auto torustikku hermeetilisest tuubist ja täpselt õige kogus. PAG õli kasutavad kõik tänapäeva levinumad autotootjad (v.a. hübriid- ja elektriautod), seega on väga tähtis, et süsteemi lisatakse alati sama õli. Kuna PAG õlil on omadus niiskust imada, siis tuleb seda sisestada nii, et see ei puutuks kokku õhuga. Konditsioneerisüsteemi suurim vaenlane ongi niiskus torustikus, mis kipub kriitilises kohas jäätuma. Paljud konkurendid on läinud aga kergemat teed ja kasutavad universaalseid õlisid, mis niiskust ei ima. Kompressori- ja autotootjad nõuavad PAG õli kasutamist.
- Hinna sees on ka kõrge kvaliteediga värvaine kontsentraat, mida sisestatakse samuti hermeetiliselt vastavast süstlast. Kui värvaine on auto torustikus, siis saab hiljem lekked UV lambiga kindlaks teha.
- Vaakumis hoidmise aeg on minimaalselt 20 minutit, see on tähtis sellepärast, et vaakumis hakkab vesi keema umbes 20°C juures see tähendab, et torudes olev niiskus aurustub ja seade imeb selle sealt välja. Vaakumiga kontrollitakse ka süsteemi hermeetilisust, kuid väiksemaid lekkeid see ei tuvasta. Väiksemad lekked saab tuvastada ainult värvainega.
- Külmainet sisestatakse alati täpne kogus.
- Peale konditsioneeri täitmist ja/või hooldust kontrollitakse süsteemi tööd ja antakse edaspidiseid soovitusi.
Üldiselt vajab sõiduauto konditsioneer või kliimaseade hooldust / täitmist iga kahe aasta tagant, kuna külmaaine normaalseks kaoks loetakse kuni 10% aastas. Pikaajaline vähese külmaainega töötamine koormab konditsioneeri süsteemi ja võib viia selle rikkeni.
Paljud kliendid on küsinud, et kuidas see niiskus sinna kinnisesse süsteemi siis ikkagi satub? Kui süsteemis on õige kogus külmaainet, siis on seal ka pidevalt ülerõhk ja niiskus eriti sisse ei saagi. Kuid külmaaine vähenedes, väheneb kompressori töötamise ajal ka madalsurve poolel rõhk, kuni lõpuks tekib sinna vaakum. Ühesõnaga, kui teie auto puhub juba jahedat, mitte veel jäist õhku, siis on pool auto torustikust ja madalsurve ventiil juba tõenäoliselt vaakumis. Ventiil ongi koht, kust kõige rohkem niiskust võib süsteemi minna, kuna see töötab ainult ühte pidi.